본문 바로가기
Music

: Steven Curtis Champman : I Will Be Here (가사/듣기/Live)

by music_flang 2023. 12. 10.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은


입니다!


Steven Curtis Champman
I Will Be Here




추가로

제가 좋아했던 영상 유월 입니다!

💐14 : 05 ~ 16 : 30💐


I Will Be Here - Steven Curtis Chapman

지금 VIBE에서 이 곡 감상하기

vibe.naver.com







💐04:09💐


  
Tomorrow morning if you wake up
and the sun does not appear
I, I will be here
내일 아침 잠에서 깨어나서
태양이 보이지 않는다면
내가 여기에 있겠어요.

If in the dark you lose sight of love
Hold my hand and have no fear
'Cause I, I will be here
어둠 속에서 사랑의 빛을 잃는다면
내 손을 잡고 두려워 하지 말아요.
내가 곁에 있어 줄게요.  

I will be here when you feel
like being quiet When you need
to speak your mind I will listen,
and I will be here
주위가 고요하다고 느껴질 그때
내가 곁에 있어 주고, 당신 마음과 얘기를
하고 싶어 질 때면 내가 들어주고
곁에 있어 줄게요..

when the laughter turns to crying
Through the winning, losing and trying,
we'll be together
'Cause I will be here
승리, 패배, 노력을 통해
웃음이 슬픔으로
바뀌게 될 때 내가 곁에 있을 테니
우리는 함께할 거예요.

Tomorrow morning if you wake up
and the future is unclear  I, I will be here
내일 아침잠에서 깨어나
미래가 불확실하다면 내가 여기에 있겠어요.


As sure as the season are made for change
Our lifetimes were made for years
So I, I will be here
틀림없이 계절이 변하듯
우리의 인생도 세월이 흐르기 마련이에요.
그러니. 내가 곁에 있을게요.


I will be here and you can cry on my shoulder
when the mirror tells us we're older
I will hold you, and I will be here
곁에 있을 테니 내 어깨에 기대어 울어도 좋아요.
거울에 비친 우리 모습을 보고 나이가 들었단 걸
알게 될 때 당신을 안아주고 곁에 있겠어요.


to watch you grow in beauty
and tell you all the things you are to me
I will be here
당신이 아름답게 자라는 모습을 바라보며
당신에 대한 모든 걸 말해주면서
곁에 있겠어요.

I will be true to the promise I have made to you
and to the One who gave you to me
당신과 나에게 당신을
주신 그분께 한 약속에 진실될 겁니다

I, I will be here and as sure as the season
are made for change Our lifetimes
were made for years
So I, I will be here
내가 여기에 있을게요. 틀림없이
계절이 변하듯 우리의 인생도
세월도 흐르기 마련이죠
그러니. 내가 곁에 있겠어요.


we'll be together
I will be here..
내가 곁에 있을 테니
우리는 함께 할 거예요



Steven Curtis Champman
인스타그램


My Play List


이상

Butter music sky였습니다!

반응형