본문 바로가기
Music

: Conor Matthews : Midnight Flight (가사/듣기)

by music_flang 2023. 6. 30.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은



입니다!


Conor Matthews
Midnight Flight



Midnight Flight - Conor Matthews

지금 VIBE에서 이 곡 감상하기

vibe.naver.com




🌥️03:00🌥️



If you leave right now (yeah)

만약 너가 나를 당장 떠난다면



If you tell him I'm the one tonight

만약 그에게 오늘밤은 나뿐이라 한다면



Let me lay you down (yeah)

내가 널 눕혀줄게



I can get your body feeling right

내가 널 기분좋게 해줄게



I know it's getting late outside

알아, 점점 해가 지고 있어



Baby there's still time if you leave right now (yeah)

자기야 너가 날 떠난다해도 우리 아직 시간이 있어



I can get you on a midnight flight

내가 한밤중의 비행기를 태워줄게





I can get you on a midnight flight

내가 한밤중에 널 들뜨게 해줄께



I can get you on a midnight flight

너를 황홀하게 해줄게






When you touch down imma pick you up (you could)

너가 나한테 연락할때면 내가 바로 널 데리러갈게



You could need this drink imma pour you one (you could)

너가 마실것이 필요하다면 바로 음료를 준비할게



Feel what you feel and I feel bad

너가 느끼는 감정 그리고 난 기분이 좋지않아



I can hit it for real

난 이게 진짜인지 확인해볼수있어



Do you feel that

너 느껴져?



I know that's new what they call it love

이건 사람들이 사랑이라고 부르는 새로운 감정이야



I can be the one

난 너에게 단 한사람이 될 수 있어






Why you with somebody on this earth that ain't me?

너 왜 다른사람이랑 같이 있는거야,

나는 왜 안되는거야?



You could wake up with the man you need

너가 필요한 남자랑 함께 아침을 맞이 할 수 있는걸







If you leave right now (yeah)

만약 너가 나를 당장 떠난다면



If you tell him I'm the one tonight

만약 그에게 오늘밤은 나뿐이라 한다면



Let me lay you down (yeah)

내가 널 눕혀줄게



I can get your body feeling right

내가 널 기분좋게 해줄게



I know it's getting late outside

알아, 점점 해가 지고 있어



Baby there's still time if you leave right now (yeah)

자기야 너가 날 떠난다해도 우리 아직 시간이 있어



I can get you on a midnight flight

내가 한밤중의 비행기를 태워줄게





Leave right now

나를 당장 떠난다면



I can get you on a midnight flight        

내가 널 기분좋게 해줄게



Conor matthews
인스타그램



My Play List




이상

​Butter music sky였습니다!

반응형