본문 바로가기
Music

: Lennon Stella : Older Than I Am (가사/듣기/Official Video)

by music_flang 2024. 2. 19.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은


입니다!

Lennon Stella
Older Than I Am







💐03:09💐


My heart's seen things I wish it didn't
내 마음은 내가 보지 않았으면 하는 것들을 들여다봐

Somewhere I lost some of my innocence
어디선가 내 순수함을 잃어버렸지

And I miss it
그리고 난 그게 그리워

I miss it
난 그게 그리워

Stay up all night thinking it's twisted
뭔가 잘못되었다고 생각하며 밤을 새워

My life's been survival of the fittest
내 인생은 너무 치열했었어

But I did it
하지만 나는 해냈어

I did it
난 해냈어

I do all my own healing
난 스스로 모든 걸 치료하고

Manage all of my feelings
내 모든 감정을 관리해

I don't ask for help, no
난 도움을 청하지 않아

'Cause I don't need it
왜냐하면 나에겐 필요 없으니까

'Cause I don't need it
왜냐하면 나에겐 필요 없으니까

Sometimes I wish I could do something stupid
가끔은 내가 바보 같은 짓을 할 수 있었으면 좋겠어

Be kinda reckless while I can
내가 진심을 다해 좀 무모하게 굴고 싶어

Say I don't give a damn
내가 신경 쓰지 않는다고 말해봐

But I'm older than I am
하지만 나는 나이에 비해 어른스러워

I could get hurt and get some scars to prove it
상처를 입고 흉터가 생겨서 그걸 증명할 수 있어

Just say to hell with all my plans
내 망할 모든 계획을 다 털어놓은 거야

'Cause I don't give a damn
난 신경도 안 써

But I'm older than I am
하지만 나는 나이에 비해 어른스러워

Why am I always the one making decisions?
왜 항상 내가 결정을 내리는 거지?

How do I handle the pressure?
압박감을 어떻게 처리해야 할까?

I do my best to fake it
나는 최선을 다해 그걸 숨겨

But honestly, I hate it
근데 솔직히 싫어요

I do all my own fighting
나는 내 모든 싸움을 참아내고

I'm who I'ma confide in
나는 나 자신에게 솔직해지고 싶어

Maybe I need help, no
도움이 필요할지도 몰라

I won't deny it
부정하지 않을게

I won't deny it
부정하지 않을게

Sometimes I wish I could do something stupid
가끔은 내가 바보 같은 짓을 할 수 있었으면 좋겠어

Be kinda reckless while I can
내가 진심을 다해 좀 무모하게 굴고 싶어

Say I don't give a damn
내가 신경 쓰지 않는다고 말해봐

But I'm older than I am
하지만 나는 나이에 비해 어른스러워

I could get hurt and get some scars to prove it
상처를 입고 흉터가 생겨서 그걸 증명할 수 있어

Just say to hell with all my plans
내 망할 모든 계획을 다 털어놓은 거야

'Cause I don't give a damn
난 신경도 안 써

But I'm older than I am
하지만 나는 나이에 비해 어른스러워

Older than I, older than I, older than I
나는 나이에 비해 어른스러워

I'm older and I don't give a damn
나는 나이에 비해 어른스럽지만 상관 없어

I'm older than I am
나는 나이에 비해 어른스러워




Lennon Stella
인스타그램

My Play List


이상

Butter music flang 이였습니다!

반응형