본문 바로가기
Music

: Aria Ohlsson : Love On The Weekend (가사/듣기/Official Lyric Video)

by music_flang 2024. 2. 8.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은

입니다!

Aria Ohlsson
Love On The Weekend






💐02:34💐



I'll love you on the weekends
널 주말에 사랑할거야

With your tired eyes
지친 눈으로 널 바라보면서

Leave before sunrise
해 뜨기 전에 떠날거야

I don't want to stay
머물고 싶지 않아

Tryin' to keep out of the deep end
깊이 머물고 싶지 않아

This is where the love dies
사랑이 죽는 지점이니까

I got you tongue tied
네 목이 메이나 보군

Enough for you to stay
머무르기에는 충분해

'Cause I just want your body, oh
난 그냥 네 몸을 원해

Enough to make my heart go cold
내 마음을 식게 만들기 충분하지

I'm not trying to love you over me (over me)
나는 너를 나보다 사랑하고 싶지 않아

Just touch and make my body go
그냥 서로 만지고 내 몸은

Places it's never felt before
내가 느끼지 못했던 곳으로 가

I'm not trying to love you over me
널 나보다 사랑하고 싶지 않아

If you want to know me
날 알고 싶다면

Come on boy just show me
내게 와서 너를 보여줘

What it is I'm missing
내가 놓치고 있는게 뭔지 보여달라고

It's been way too long
너무 오래됐어

Just don't get your hopes up
네 희망을 갖고 있은 지가

If I don't pick my phone up
내가 폰을 들지 않는다면

I'm just being honest
나 그냥 솔직하게 말할게

You're not the only one
넌 나의 유일한 사람이 아니야

I'll love you on the weekend
난 너를 주말에 사랑할거야

Weekend, weekend, weekend (weekend, weekend, weekend)
주말, 주말, 주말에

I'll love you on the weekend
난 널 주말에 사랑할거야

Weekend, weekend, weekend
주말, 주말, 주말에

'Cause I just want your body, oh
난 그냥 네 몸을 원할 뿐

Enough to make my heart go cold
내 마음이 식기게 충분하지

I'm not trying to love you over me (over me)
난 널 나보다 사랑하고 싶지 않아

Just touch and make my body go
그저 너를 만지고 내 몸이

Places it's never felt before
이제껏 느껴보지 못한 곳으로 가길 원할뿐

I'm not trying to love you over me
난 널 나보다 사랑하고 싶지 않아

If you want to know me
네가 나를 알고 싶다면

Come on boy just show me
내게 와서 보여줘

What it is I'm missing
내가 뭘 놓치고 있는지 말야

It's been way too long
너무 오래됐어

Just don't get your hopes up
네 희망을 붙들고 싶지 않아

If I don't pick my phone up
내가 폰을 들지 않는다면

I'm just being honest
그냥 솔직히 말할게

You're not the only one
너는 나의 유일한 사람이 아니야

I'll love you on the weekend
나는 너를 주말에 사랑할거야

Weekend, weekend, weekend (weekend, weekend, weekend)
주말, 주말, 주말에

I'll love you on the weekend
나는 를 주말에 사랑할거야

Weekend, weekend, weekend
주말, 주말, 주말에

Aria Ohlsson
인스타그램

My Play List


이상

Skyblue였습니다!

반응형