본문 바로가기
Music

: Chris James : Close to the Fire (가사/듣기/Official Music Video)

by music_flang 2024. 1. 23.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은


입니다!


Chris James
Close to the Fire

Close to the Fire - Chris James

지금 VIBE에서 이 곡 감상하기

vibe.naver.com





💐02:45💐


A part of me knows That what I want
내 일부는 내가 원하는 것을 알고 있어

Never really existed
정말 존재하지 않았어

Why do I obsess over the things That I can not control
왜 내가 통제할 수 없는 것들에 집착하는 거야?

Now I'm all in my head Will it be okay
이제 내 머릿속에 다 있어 괜찮을까?

Am I pushing too hard
내가 너무 세게 밀고 있는 거야?

To go all the way What if I blink
끝까지 가려고, 내가 눈을 깜빡이면 어떡하지?

I am afraid
두렵다

That I can't cover the distance
내가 그 거리를 커버할 수 없다는 것

Baby, I know I'm too close to the fire
자기야, 내가 불에 너무 가깝다는 걸 알아

I wanna run but I'm walking a wire
나는 달리고 싶지만 나는 전선을 걷고 있어

Oh someone say, is it all that I have
오 누군가 말해, 그게 내가 가진 전부야?

All that I have to give
내가 줘야 하는 전부야?

Gives give Or am I losing it
아니면 내가 잃어버리는 거야?

The calling is clear but I don't know How I'm going to get there
전화는 분명하지만 내가 거기에 어떻게 갈지 모르겠어

Ohs I can't pretend I am in the air
오, 나는 내가 공중에 있는 척 할 수 없어

Gravity is weighting me down
중력이 나를 무겁게 하고 있어

Now I'm all in my head Will it be okay
이제 내 머릿속에 다 있어 괜찮을까?

Am I pushing too hard
내가 너무 세게 밀고 있는 거야?

To go all the way I'm still on the run
끝까지 가기 위해 나는 여전히 도망치고 있어

Still kinda lost
아직도 길을 잃었어

No, I'm going nowhere
아니, 난 아무데도 안 가

Baby, I know I'm too close to the fire
자기야, 내가 불에 너무 가깝다는 걸 알아

I wanna run but I'm walking a wire
나는 달리고 싶지만 나는 전선을 걷고 있어

Oh someone say, is it all that I have
오 누군가 말해 그게 내가 가진 전부야?

All that I have to give Gives give
내가 줘야 하는 모든 것을 줘.



Chris James
인스타그램


My Play List


이상

Skyblue였습니다!

반응형