본문 바로가기
Music

: Emelie Hollow, Ruben : Break It Right (가사/듣기/MV)

by music_flang 2024. 1. 17.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은


입니다!


Emelie Hollow, Ruben
Break It Right

Break It Right - Emelie Hollow, Ruben

지금 VIBE에서 이 곡 감상하기

vibe.naver.com






💐03:57💐


I'm doing okay
난 괜찮아요

That's what you’re supposed to say right?
그렇게 말해야 하는거 맞죠?

Moving on too fast is alright, anyway
너무 빨리 움직여도 괜찮아요, 어쨌든

You've made up your mind
당신은 당신의 마음을 결정했습니다

And caught of guard I lost my defense
그리고 방심하다가 난 상처를 받앗어요

Like nothing's ever gonna make sense anyway
어쨌든 아무 것도 이해가 되지 않을 것처럼

I save a little room for you
나는 당신을 위해 작은 방을 마련했어요

I know you don't want me too
너도 날 원하지 않는다는 걸 알아요

It makes me feel better
기분이 좋아져요

I don't know what else to do
뭘 더 해야할지 모르겠어요

To get me through this
이 문제를 해결하려면

I don't wanna be angry
화내고 싶지 않아요

I don't wanna be sad
난 슬퍼하고 싶지 않아요

But you left me a million feelings
하지만 당신은 나에게 백만 가지 감정을 남겼습니


I never knew that I had
나는 내가 가지고 있다는 것을 결코 몰랐어요

You say you wanna end better
당신은 더 좋게 끝내고 싶다고 말하죠

And not just end in a fight
그리고 싸움으로 끝나는 것이 아니라

But when you're breaking a heart
하지만 당신이 마음을 아프게 할 때

There's no way you can break it right
제대로 깨뜨릴 수 있는 방법은 없어요

The decision is yours
결정은 당신의 것입니다

You made a choice and you are so right
당신은 선택을했고 당신은 너무 옳습니다

That who you want to have in your life isn't me
당신이 당신의 삶에서 갖고 싶은 사람은 내가 아닙니


I got to see you unfold
당신이 펼쳐지는 걸 보게 됐어요

And learn about a world in you that you had molded
그리고 당신이 빚어낸 당신 안의 세계에 대해 배우세요

It's beautiful but I can't hold it, I never could
아름답지만 참을 수 없어 절대 못 참겠어요

I save a little room for you
나는 당신을 위해 작은 방을 마련했어요

I know I don't want me to
내가 원하지 않는다는 걸 알아요

But it makes me feel better
하지만 기분이 좋아집니다

I don't know what else to do
무엇을 더 해야할지 모르겠어요

To get me through this
이 문제를 해결하려면

And I don't wanna be angry
그리고 난 화내고 싶지 않아요

And I don't wanna be sad
그리고 난 슬퍼하고 싶지 않아요

But you left me a million feelings
하지만 당신은 나에게 백만 가지 감정을 남겼습니


I never knew that I had
나는 내가 가지고 있다는 것을 결코 몰랐어요

You say you wanna end better
당신은 더 좋게 끝내고 싶다고 말하죠

And not just end in a fight
그리고 싸움으로 끝나는 것이 아니라

But when you're breaking a heart
하지만 당신이 마음을 아프게 할 때

There's no way you can break it right
제대로 깨뜨릴 수 있는 방법은 없어요

And you, You dicn't even let me try
그리고 당신은 내가 시도조차 못하게 했어요

To fix you up again
당신을 다시 고치기 위해

Before you said our last goodbye
마지막 작별 인사를 하기 전에

I don't wanna be angry
화내고 싶지 않아요

I don't wanna be sad
난 슬퍼하고 싶지 않아요

But you left me a million feelings
하지만 당신은 나에게 백만 가지 감정을 남겼습니


I never knew that I had
나는 내가 가지고 있다는 것을 결코 몰랐다

You say you wanna end better
당신은 더 좋게 끝내고 싶다고 말하죠

And not just end in a fight
그리고 싸움으로 끝나는 것이 아니라

But when you're breaking a heart
하지만 당신이 마음을 아프게 할 때

There's no way you can break it right
제대로 깨뜨릴 수 있는 방법은 없어요

There's no way you can break it right, no
당신이 그것을 제대로 깨뜨릴 수 있는 방법은 없어요

There's no way you can break it right, no
당신이 그것을 제대로 깨뜨릴 수 있는 방법은 없어요

There's no way you can break it right
제대로 깨뜨릴 수 있는 방법은 없어요

There's no way you can break it right
제대로 깨뜨릴 수 있는 방법은 없어요



Emelie Hollow
인스타그램


Ruben
인스타그램



이상

Skyblue였습니다!


반응형