본문 바로가기
Music

Aquaman ost : Skylar Grey : Everything I Need (Film Version) (가사/듣기/Track)

by music_flang 2023. 12. 29.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은


입니다!


Skylar Grey
Everything I Need



Everything I Need (Film Version) - Skylar Grey

지금 VIBE에서 이 곡 감상하기

vibe.naver.com




💐03:17💐


Born on the wrong side of the ocean
바다의 엉뚱한 곳에서 태어났지

With all the tides against you
모든 물살이 너를 거스르는 곳

You never thought you'd be much good for anyone
그 누구에게도 좋은 사람이 될 것이라 생각도 못했지만

But that's so far from the truth
그것은 진실과는 먼 이야기야

I know there's pain in your heart
네 마음 속에 고통이 있는 것을 알아

And you're covered in scars
너는 흉터로 뒤덮여 있다는 것도

Wish you could see what I do
내가 하는 일을 네가 볼 수 있기를 바래

'Cause baby, everything you are
왜냐하면 네 모든 것들이

Is everything I need
바로 내가 필요한 모든 것이니까

You're everything to me
넌 나의 전부야

Baby, every single part
너의 하나하나 모든 부분들이

Is who you're meant to be
네가 누구인지를 나타내지

'Cause you were meant for me
너는 나의 운명이니까

And you're everything I need
그리고 넌 내게 필요한 전부이지


💐


You can say I'm wrong
내가 틀렸다고 말해도 좋아

You can turn your back against me
내게 등을 돌릴 수도 있겠지

But I am here to stay
하지만 난 여기에 남아 있을게

(I am here to stay)
(난 여기 그대로 있을거야)

Like the sea
마치 바다처럼 말이야

She keeps kissing the shoreline
해안선에 계속해서 입맞춤하는 그녀

No matter how many times he pushes her away
그가 그녀를 얼마나 밀어내는지는 상관없어

'Cause baby, everything you are
왜냐하면 네 모든 것들이

Is everything I need
바로 내가 필요한 모든 것이니까

You're everything to me
넌 나의 전부야

Baby, every single part
너의 하나하나 모든 부분들이

Is who you're meant to be
네가 누구인지를 나타내지

'Cause you were meant for me
너는 나의 운명이니까

And everything happens for a reason
모든 일이 일어나는 데에는 이유가 있는 법이야

It's all a blessing in disguise
그 모든 축복은 가려져 있지

I used to question who I was
난 내가 누구인지 묻곤했어

Well now I see
이젠 나도 알아

The answer is in your eyes
네 눈 속에 그 답이 있다네

'Cause baby, everything you are
왜냐하면 네 모든 것들이

Is everything I need
바로 내가 필요한 모든 것이니까

You're everything to me
넌 나의 전부야

Baby, every single part
너의 하나하나 모든 부분들이

Is who you're meant to be
네가 누구인지를 나타내지

'Cause you were meant for me
너는 나의 운명이니까

And you're everything I need
그리고 넌 내게 필요한 전부이지

Skylar Grey
인스타그램


My Play List


이상

​Butter music sky였습니다!

반응형