본문 바로가기
Music

: AJR : Maybe Man (가사/듣기/Official Video)

by music_flang 2023. 11. 27.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은



입니다!


AJR
Maybe Man




The Maybe Man - AJR

지금 VIBE에서 이 앨범 감상하기

vibe.naver.com







💐03:41💐


Wish I was a stone, so I couldn’t feel
내가 돌덩이였으면 좋겠어, 아무것도 느끼지 못하게

You’d yell in my face it’d be no big deal
네가 화를 내도 신경 쓰이지 않을 거야

But I’d miss the way we make up and smile
하지만 그럼 난 우리가 만나서 웃던 걸 그리워하겠지

Don’t want to be stone I changed my mind
돌은 되기 싫다, 생각이 바뀌었어

I wish I had eyes in the back of my head
내가 모든 걸 알 수 있었으면 좋겠어

Then I could see the places I’ve been
내가 가본 모든 곳들을 볼 수 있을 텐데

But then I would know that you’re talkin’ shit
하지만 그럼 네가 하는 나쁜 말들도 다 알게 되겠지

I don’t want to know what my friends think
친구들이 무슨 생각하는지까지 알고싶지는 않아

Wish I were my dog out on the lawn
내가 잔디에 누워있는 우리 집 개였으면 좋겠어

I’d be so glad when I hear you come home
네가 집에 오는 소리를 들으면 난 너무 기쁠 거야

But if I were my dog, I wouldn’t live long
하지만 내가 우리 개였다면, 난 오래 살지 못하겠지

I’m sure gonna miss her when she’s gone
그 애가 죽으면 난 분명 그리워질 거야

I wish I could act in a show on TV
내가 TV에서 연기할 수 있었으면 좋겠어

‘Cause then I could practice not bein’ me
나답지 않게 구는 법을 연습할 수 있게 말이야

I’ll practice my cry, put in into my reel
우는 연기를 연습하고 필름에 넣겠지

But you won’t believe me when I cry for real
하지만 내가 정말 울 때 너는 믿어주지 않을 거야

I wish that my brain would triple in size
내 뇌가 세 배로 컸으면 좋겠어

I’d nail every joke I’d win every fight
하는 농담마다 재밌고 하는 싸움마다 이기겠지

But I’d get too deep with that kind of mind
하지만 나는 너무 깊이 생각해버리고 말 거야

I don’t wanna know the point of life
인생의 의미를 알고 싶지는 않아

In some other life I would be rich
어떤 다른 삶에선 내가 부자일 거야

I’d travel in style I’d cover the bill
호화롭게 여행을 다니고 돈을 낼 거야

But couldn’t complain ’bout anything small
하지만 사소한 일에 대해 불평할 수는 없겠지

Nobody’d feel bad for me at all
아무도 날 동정해주지 않을 거야

If I was cocaine or a bottle of Jack
만약 내가 코카인이나 잭 다니엘스 한 병이었다면

I’d get invited to every frat
나는 모든 모임에 초대받을 거야

But when you get old and your good days have passed
하지만 네가 나이를 먹고 젊음을 떠나보낸 뒤엔

You’ll only want me when you’re sad
넌 슬플 때만 날 찾아주겠지

Wish I was a song, your favorite one
내가 노래였으면 좋겠어, 네가 제일 좋아하는 노래

You’d follow the dance to me at your prom
너는 프롬 파티에서 날 따라 춤을 추겠지

I would be there when your baby is born
네 아이가 태어나면 난 그 옆에 있을 거야

For two or three minutes, then I’m gone
2, 3분이면 나는 사라지겠지

I wish I was big, as big as my house
내가 컸으면 좋겠어, 우리 집만큼 컸으면 좋겠어

I’d sleep on the trees, I’d skip every crowd
나무 위에서 자고, 사람 많은 곳도 지나다닐 수 있게

But I wouldn’t fit on my therapist’s couch
하지만 내 상담사의 소파에는 앉을 수 없을 거야

God, I could really use him now
젠장, 지금 내 상담사가 필요해

I wish I was God I’d never trip up
내가 신이었으면 좋겠어, 절대 실수할 일 없게

And if I did, well, so fuckin’ what?
실수한다 해도, 뭐, 그래서 어쩌라고?

I could be cruel and break all your stuff
잔인해져서 네 모든 걸 부술 수도 있어

Yeah, I’d be loved no matter what
그래, 어쨌든 난 사랑받을 거야

But if I was God, it’d get kinda weird
하지만 내가 신이었다면 조금 이상해졌겠지

‘Cause you would only say what I wanna hear
넌 내가 듣고 싶어하는 말만 해줄 테니까

And then you would die you’d love me to death
넌 죽을 테고, 죽을 때까지 날 사랑할 테고,

I never know who the hell I am
난 내가 어떤 놈인지 평생 모를 거야


💐


I wish I was me, whoever that is
내가 나였으면 좋겠어, 그게 누구든 간에

I could just be and not give a shit
그냥 신경 안 쓰고 이렇게 살 수도 있잖아

Hey, I’ll be whatever makes you a fan
있잖아, 나 그냥 뭐든 네가 좋아하는 게 될게

‘Cause I don’t know who the hell I am
난 대체 내가 어떤 놈인지 모르겠으니까


am-am-am-am-am-am-am-
am-am-am-am-am…



💐



One, two, pandemonium!
하나, 둘, 지옥이 따로 없네!

One, two, pandemonium!
하나, 둘, 지옥이 따로 없네!

Here I go again
또 시작이야

One, two, pandemonium!
하나, 둘, 지옥이 따로 없네!

Here I go again
또 시작이야

One, two, pandemonium!
하나, 둘, 지옥이 따로 없네!

One, two—
하나, 둘—

Here I go again
다시 시작하는 거야





AJR
인스타그램

: AJR : Burn The House Down (가사/듣기/Official Music Video)

안녕하세요 Butter music sky 입니다! 오늘 소개해드릴 음악은 입니다! AJR Burn the House Down AJRWe overthink so you don’t have to. THE DJ IS CRYING FOR HELP OUT NOWsoundcloud.com Burn the House Down - AJR지금 VIBE에서 이 곡 감

butter-music-sky.tistory.com

: AJR : World’s Smallest Violin (가사/듣기/Official Video) Sound Cloud

안녕하세요 Butter music sky 입니다! 오늘 소개해드릴 음악은 입니다! AJR World's Smallest Violin AJRWe overthink so you don’t have to. THE DJ IS CRYING FOR HELP OUT NOWsoundcloud.com World's Smallest Violin - AJR지금 VIBE에서 이

butter-music-sky.tistory.com

My Play List





이상

Butter music sky였습니다!

반응형