본문 바로가기
Music

하트시그널 4 ost : Nina Nesbitt : Colours Of You (가사/듣기/Official Lyric Video)

by music_flang 2023. 11. 7.
728x90
반응형


안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은



입니다!


Nina Nesbitt
Colours Of You



ninanesbitt | Instagram, Facebook, TikTok | Linktree

View ninanesbitt’s Linktree. Listen to their music on YouTube, Spotify here.

linktr.ee


Colours Of You - Nina Nesbitt

지금 VIBE에서 이 앨범 감상하기

vibe.naver.com







🌥️03:38🌥️



You're falling leaves

당신은 낙엽이 떨어지고 있어요

The first day of winter

겨울의 첫날

West London streets

웨스트 런던 거리

Clear blue skies

맑고 푸른 하늘

You're Hyde park gate

넌 하이드파크 게이트야

On the first day you met me

당신이 나를 만난 첫날

The smell of smoke from chestnut stalls

밤나무 노점에서 나는 연기 냄새

As we parted ways

우리가 헤어지면서

You're green lights when we're driving after midnight

우리가 자정 이후에 운전할 때 당신은 녹색 신호등입니다

Those blue eyes, that I know I won't forget

그 파란 눈, 난 잊지 않을 거라는 걸 알아요

And they might only see you in black and white

그리고 그들은 당신을 흑백으로만 볼 수도 있어요

But I never do

하지만 난 절대 그러지 않아

I'm in love with the colors of you

나는 당신의 색깔과 사랑에 빠졌어요

I'm in love with the colors

나는 색상을 사랑 해요

Oh, I'm in love with the colors

아 색상이 맘에 드네요

I'm in love with the colors of you

나는 당신의 색깔과 사랑에 빠졌어요

You're brown eyed girls

넌 갈색 눈의 여자야

Cobain meets Morrissey

코베인이 모리세이를 만나다

Red wine and cigarettes

레드와인과 담배

As you watch me paint

내가 그리는 걸 지켜보면서

You're hip hop beats

넌 힙합 비트야

Hot leather seats

뜨거운 가죽 시트

Quick fire words

빠른 실행 단어

And great white teeth

그리고 크고 하얀 치아

You're a lifetime of memories

당신은 평생의 추억이에요

That could easily break me

그건 나를 쉽게 무너뜨릴 수 있어

You're late nights when we're laying in the blue light

우리가 푸른 빛 속에 누워 있을 때 너는 늦은 밤이야

It's those times that I know I won't forget

내가 잊지 못할 그 시간이라는 걸 알아요

And they might only see you in black and white

그리고 그들은 당신을 흑백으로만 볼 수도 있어요

But I never do

하지만 난 절대 그러지 않아

I'm in love with the colors of you

나는 당신의 색깔과 사랑에 빠졌어요

I'm in love with the colors

나는 색상을 사랑 해요

Oh, I'm in love with the colors

아 색상이 맘에 드네요

I'm in love with the colors of you

나는 당신의 색깔과 사랑에 빠졌어요

I'm in love with the colors

나는 색상을 사랑 해요

Oh, I'm in love with the colors

아 색상이 맘에 드네요

I'm in love with the colors of you

나는 당신의 색깔과 사랑에 빠졌어요

When I met you we were just two outlines on a page

내가 당신을 만났을 때 우리는 한 페이지에 윤곽선 두 개에 불과했습니다.

Now it's a masterpiece we've made

이제 이건 우리가 만든 걸작이에요

And I'm love with the colors

그리고 난 색깔이 너무 좋아

Painting pictures with the colors

색상으로 그림 그리기

Falling for the colors of you

당신의 색깔에 빠지다

And I'm in love with the colors

그리고 나는 색깔을 사랑해요

So in love with the colors

그래서 색깔에 반해서

So in love with the colors of you

그래서 당신의 색깔과 사랑에 빠졌어요

Ooh



It's the perfect view

완벽한 뷰네요

I'm in love with the colors with you

나는 너와 함께하는 색깔과 사랑에 빠졌어




Nina Nesbitt
인스타그램


My Play List



이상

Butter music sky였습니다!

반응형