본문 바로가기
Music

: Sezairi : It’s You (가사/듣기/Official Music Video) Sound Cloud

by music_flang 2023. 11. 2.
728x90
반응형


안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은



입니다!


Sezairi
It’s You



Sezairi - It's You (Official Music )

“ just up my fav song “

soundcloud.com


It's You - Sezairi

지금 VIBE에서 이 앨범 감상하기

vibe.naver.com









🌥️04:14🌥️



Here we are Another moonlight

달빛이 홀연히 우리를 비추어​

I'm the one without a dry eye

나 울음을 멈추고 그대를 바라보니​

Cause you look amazing

그대 황홀히 빛이 나네요

I'm sorry for whatever I've caused

지금까지 내가 한 잘못들, 미안해요

Before today I knew I felt lost

난 오늘까지도 그대가 갈피를 못 잡는 줄로만 알았죠​

But now you're my lady

하지만 이젠 그대 내 사람인걸요​

So take my hand now

그러니 이제 내 손을 잡아요​

See me

나를 보아요

​Cause you've made me into this man

그대는 이 몸에 새로운 나를 만들어 주었죠​

I promise I'll treasure you girl

약속해요, 나 그대를 아껴주리라고​

You're all that I've needed

그댄 언제나 나의 세계를 완벽히 만들어 줄​

Completing my world

내가 필요했던 그 모든 것이죠​

You

그대​

you're my love my life

그댄 나의 사랑, 나의 삶​

my beginning

그리고 나의 첫걸음이죠​

And I'm just so stumped I got You

그대를 가졌다는 기쁨에 내 심장이 쿵하고 울렸어요​

Girl you are the piece I've been missing

그댄 잃어버렸던 나의 한 조각이에요​

Remembering now

이제서야 기억났어요​

All the times I've been alone

지금껏 홀로 살아온 내게​

Show me the way

길을 밝혀주었어요​

Let me hear, let me hold

그대 목소리를 듣고, 그대를 단단히 안을 수 있게​

Right through the door Straight to You

그대에게 바로 갈 수 있는 문을 열게요​

you're my love my life

나의 사랑, 나의 삶​

my beginning

그리고 나의 첫걸음​

It's You

바로 그대죠​

Someone needs to come and pinch me now

누가 와서 내 볼좀 꼬집어줄래요​

I just can't believe what I have found

지금 이 순간이 난 믿기지가 않아요​

Standing here by me

내 옆에 나란히 서있는 그대가

Giving me the greatest gift you can

내게 이 세상에서 가장 큰 축복을 내려주는 그대​

Saying yes and now our life begins

대답하는 그 순간 우리의 새로운 삶이 시작되는 거에요​

Choosing you daily

언제까지고 그대 옆에 있을 수 있는 삶이

So take my hand now

그러니 이제 내 손을 잡아요

See me

나를 보아요​

Cause you've made me into this man

그대는 이 몸에 새로운 나를 만들어 주었죠

I promise I'll treasure you girl

약속해요, 나 그대를 아껴주리라고​

You're all that I've needed

그댄 언제나 나의 세계를 완벽히 만들어 줄​

Completing my world

내가 필요했던 그 모든 것이죠

You

그대​

you're my love my life

그댄 나의 사랑, 나의 삶​

my beginning

그리고 나의 첫걸음이죠​

And I'm just so stumped I got You

그대를 가졌다는 기쁨에 내 심장이 쿵하고 울렸어요​

Girl you are the piece I've been missing

그댄 잃어버렸던 나의 한 조각이에요

Remembering now

이제서야 기억났어요​

All the times I've been alone

지금껏 홀로 살아온 내게​

Show me the way

길을 밝혀주었어요​

Let me hear, let me hold

그대 목소리를 듣고, 그대를 단단히 안을 수 있게​

Right through the door Straight to You

그대에게 바로 갈 수 있는 문을 열게요​

you're my love my life

나의 사랑, 나의 삶​

my beginning

그리고 나의 첫걸음​

It's You

바로 그대죠​

I will never give up on you girl

그댈 잡은 이 손 절대 놓지 않을게요​

treat you right every night

매일 밤 그대를 아끼고 사랑해줄게요​

make my move just for you

나 오직 그댈 위해 움직일게요​

wanna do do this right

나 그댈 제대로 사랑하고 싶어요​

You

그대

you're my love my life

그댄 나의 사랑, 나의 삶​

my beginning

그리고 나의 첫걸음이죠​

And I'm just so stumped I got You

그대를 가졌다는 기쁨에 내 심장이 쿵하고 울렸어요​

Girl you are the piece I've been missing

그댄 잃어버렸던 나의 한 조각이에요​

Remembering now

이제서야 기억났어요​

All the times I've been alone

지금껏 홀로 살아온 내게​

Show me the way

길을 밝혀주었어요​

Let me hear, let me hold

그대 목소리를 듣고, 그대를 단단히 안을 수 있게

​Right through the door Straight to You

그대에게 바로 갈 수 있는 문을 열게요

you're my love my life

나의 사랑, 나의 삶

my beginning

그리고 나의 첫걸음​

It's You

바로 그대죠




Sezairi
인스타그램


My Play List



이상

Butter music sky였습니다!

반응형