본문 바로가기
Music

: Todd Carey : Infinity (가사/듣기/Official Lyric Video) Sound Cloud

by music_flang 2023. 11. 1.
728x90
반응형


안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은


​입니다!


Todd Carey
Infinity



Infinity

Listen to Infinity by Todd Carey #np on #SoundCloud

soundcloud.com


Infinity - Todd Carey

지금 VIBE에서 이 곡 감상하기

vibe.naver.com







🌥️03:03🌥️


Baby, I ain't never been good at math

자기야, 난 수학을 잘한 적이 없어

I usually use my fingers to subtract, or add

나는 보통 손가락을 사용하여 빼거나 더해

Something I know is greater

내가 아는 것이 더 커

And I don't need to calculator

그리고 나는 계산기가 필요없어

And that's a fact

그리고 그건 사실이야

'Cause as long as one plus one will equal two

왜냐하면 1 더하기 1이 2와 같기 때문이야

That's as long as I'll be needing you

내가 널 필요로 하는 한

And as sure as five plus five is ten

그리고 5 더하기 5는 10이야

Girl, my love will never end

자기야, 내 사랑은 절대 끝나지 않을 거야

Gonna hold you like there's ten of me

내가 열 명인 것처럼 널 안아줄 거야

Gonna love you 'til infinity

무한까지 널 사랑할 거야


🌥️


Now, baby, I ain't never learned much in class

자기야, 나는 수업에서 많이 배운 적이 없어

I was scared if I raised my hand, they'd call me lest

내가 손을 들면 무서웠어, 그들이 나를 부르지 않을 거야

But we ain't that complicated

하지만 우리는 그렇게 복잡하지 않아

And I ain't got no reservations

그리고 난 예약이 없어

I don't have to ask

저는 물어볼 필요가 없어요

'Cause as long as one plus one will equal two

왜냐하면 1 더하기 1이 2와 같기 때문이야

That's as long as I'll be needing you

내가 널 필요로 하는 한

And as sure as five plus five is ten

그리고 5 더하기 5는 10이야

Girl, my love will never end

자기야, 내 사랑은 절대 끝나지 않을 거야

Gonna hold you like there's ten of me

내가 열 명인 것처럼 널 안아줄 거야

Gonna love you 'til infinity

무한까지 널 사랑할 거야

Now it ain't bad love

이제 나쁜 사랑은 아니야

That we don't add up

우리가 합산하지 않는 것

When this life tries to divide us

이 삶이 우리를 분열시키려고 할 때

Oh, our love keeps multiplying times 1000

오, 우리의 사랑은 1000을 곱하고 있어

We keep on counting

우리는 계속 세고 있어

Ain't no minusing, girl, all that you are

마이너스가 아니야, 얘야, 네가 있는 모든 것

Ooh, yeah, yeah

오, 그래, 그래

'Cause as long as one plus one will equal two

왜냐하면 1 더하기 1이 2와 같기 때문이야

That's as long as I'll be needing you

내가 널 필요로 하는 한

And as sure as five plus five is ten

그리고 5 더하기 5는 10이야

Girl, my love will never end

자기야, 내 사랑은 절대 끝나지 않을 거야

Gonna hold you like there's ten of me

내가 열 명인 것처럼 널 안아줄 거야

Gonna love you 'til infinity

무한까지 널 사랑할 거야




Todd Carey
인스타그램


My Play List


이상

Butter music sky였습니다!

반응형