본문 바로가기
Music

: Zak Abel : Cry (가사/듣기/Official Audio)

by music_flang 2023. 9. 29.
728x90
반응형



안녕하세요

Butter music sky 입니다!

오늘 소개해드릴 음악은



입니다!


Zak Abel
Cry


Love Over Fear - Zak Abel

지금 VIBE에서 이 앨범 감상하기

vibe.naver.com







🌥️03:12🌥️


When the darkness gets way too strong

어둠이 너무 강해질 때

And each week is a day too long

그리고 매주 하루가 너무 길어.

Feels like there's nothing you can do

네가 할 수 있는 게 아무것도 없는 것 같아

I'll sing you your favourite song

네가 가장 좋아하는 노래를 불러줄게

I'll turn all your lights back on

네 모든 불을 다시 켤게

I'll keep loving you

저는 당신을 계속 사랑할 거예요

I'll keep loving you

저는 당신을 계속 사랑할 거예요

You know when I'm around

내가 언제 근처에 있는지 알잖아

You can let it out

넌 그걸 꺼낼 수 있어.

I make you cry

저는 당신을 울게 만들어요

I wanna move you deep inside

당신을 깊숙이 옮기고 싶어요

I wanna help you heal

네가 치유하는 걸 돕고 싶어

And feel like you're alive

그리고 네가 살아 있는 것처럼 느껴져

I wanna sing it true

저는 사실로 노래하고 싶어요

'Cause everything I do's for you

왜냐하면 내가 하는 모든 것은 너를 위한 것이기 때문이야

So if you're holding back the tide

그래서 네가 조수를 막고 있다면

Let the river open wide

강을 활짝 열어

Cause I wanna make you cry

널 울게 하고 싶으니까

🌥️

I been in the place you're in

난 네가 있는 곳에 있었어

If only you could feel something

네가 뭔가를 느낄 수만 있다면

I'd give anything for ya

널 위해 뭐든 줄게

Why d'you never tell no-one

왜 아무한테도 말하지 않는 거야?

The truth bout what's going on

무슨 일이 일어나고 있는지에 대한 진실

I'll keep loving you

저는 당신을 계속 사랑할 거예요

I'll keep loving you

저는 당신을 계속 사랑할 거예요

Maybe when I'm done

아마 내가 끝났을 때

You won't feel so numb

넌 그렇게 무감각하지 않을 거야

I make you cry

저는 당신을 울게 만들어요

I wanna move you deep inside

당신을 깊숙이 옮기고 싶어요.

I wanna help you heal

네가 치유하는 걸 돕고 싶어

And feel like you're alive

그리고 네가 살아 있는 것처럼 느껴져

I wanna sing it true

저는 사실로 노래하고 싶어요

'Cause everything I do's for you

왜냐하면 내가 하는 모든 것은 너를 위한 것이기 때문이야

So if you're holding back the tide

그래서 네가 조수를 막고 있다면

Let the river open wide

강을 활짝 열어

Wanna make you cry

널 울게 하고 싶어

Wanna make you cry

널 울게 하고 싶어

Wanna make you cry

널 울게 하고 싶어

Cry

울다

Cry

울다

I wanna make you cry

널 울게 하고 싶어





Zak Abel
인스타그램


My Play List


이상

Butter music sky였습니다!

반응형